Перша вреднулька

_______

📃 ЗМІСТ | ВПЕРЕД 

_______


Перша вреднулька

Вгадаєте, що це?

Вона була зморщена, але не від старості, а від невдоволення. Як зів'яла шкірка від кислого зеленого лимона. Сидить у темному куточку, очима по сторонах водить, придивляється, раптом хтось кращий, розумніший, багатший, щасливіший, красивіший, більш талановитий…

— Фу, яка мерзота… — бурчить, перебираючи тоненькими пальчиками, побачивши гарну дівчину. — Я нічим не гірша. Фу, як гидко…

Примружилася, ледь не сопе. Куток, де вона сидить, темніє. Мла плямами розповзається все більше і більше, заповнюючи все навколо похмурим настроєм.

— Їй сказали, що вона краща за мене. Хто це сказав? Хто він такий? І взагалі на смак і колір... Фу, як некрасиво! Чому вона краща? Бо гарніша, бо з роботою пощастило? А все тому, що зі шлюбом повезло. Теж мені... Якби не її чоловік, ким би вона була? Нехай йому дякує. І взагалі, то все випадково, просто пощастило, а то б і не вийшла за нього. Загалом не зрозумію, що він у ній знайшов. Я особисто нічого особливого не бачу. А в нього машина та двоповерховий будинок. Фу, яка несправедливість. Мене все життя вважали красунею, але я була скромною і не виставляла себе перед усіма. Так! Ось! Це моя скромність. Вона стала причиною, що я не така успішна. А то була б набагато кращою. І заміж вийшла б ще не за такого. На мене багато хто звертав увагу. Але я скромна. Я інша. Я особлива. А ця скрізь на передньому плані… Фу, як так можна?

Зеленіючи від обурення, почала роздуватися, як жаба. Зморшки розгладилися. У куточку місця стає дедалі менше.

— Фу, яка гидота! — пирхнула і луснула.


Виділіть, щоб дізнатися відповідь: 👉 ЗАЗДРІСТЬ

_______

📃 ЗМІСТВПЕРЕД 

_______

Коментарі