Оповідання «Небо в твоїх очах»

 

АВТОР: Уляна Бойко
ОФОРМЛЕННЯ: Уляна Бойко
ОПИС: гуморжіночий роман, романтика, щоденник, зустріч через час, дружба


АНОТАЦІЯ

«Ми часто чекаємо казки у нашому житті, шукаючи її в красивих і гучних словах, шалених вчинках, у морі троянд та подарунків. Але в цей час не чуємо головного — стукіт серця того, хто завжди знаходиться поруч.
Той, хто подарував мені своє серце, не кричав на весь світ, що любить мене. Він просто взяв мою руку і більше її не відпустив. Він не завалював мене квітами, солодощами та прикрасами. Він просто подарував мені щастя. Він не обіцяв мені виконати всі бажання. Він просто взяв і втілив їх у життя, подарувавши свої почуття та самого себе.
Іноді в коханні достатньо одного лише слова, яке стане для вас обох вічністю.»

Історія вигадана, а от почуття - ні. Багато чого взято з життя.


Коментарі