Корея — це чари

 

_______

〈 НАЗАД | 📃 ЗМІСТ ВПЕРЕД 

_______

21 лютого 2019 року

Той момент, коли на собі відчуваєш, що закохані в Корею — одна сім'я, навіть якщо люди незнайомі. Щойно спілкувалась із колегою. Почали розмову про роботу, потім перейшли на теревені про бамбук і плавно зачепилися за тему Кореї. І тут фраза:

— І ця туди ж!

Я відразу пожвавішала:

— А хто ще?

— Моя донька.

— А? Може вона захоплюється китайцями? — ще до кінця не вірю тому, що почула, адже їх завжди плутають і в частіше всього про Корею мало хто знає.

Але у відповідь чую:

— Якісь BTS, корейські каляки-маляки та ціла купа грошей на покупку альбомів. Я їй говорю: «Що це за фарбовані дівчата?». А вона мені обурено: «Мамо, ти нічого не розумієш! Це /.../ (називає ім'я, яке я навіть за сторіччя не вивчу) і він найкласніший хлопець у групі!». І в цих очах стільки захоплення. Дивуюся, через що?!

І тут я вже ледве стримую себе, щоби не застрибати. Щаслива, радісна і передаю її доньці привіт. Колега стоїть у шоці.

— Що ви у цьому всьому знаходите? — запитує вона.

— Гормон щастя, — відповідаю. — Величезну дозу, день за днем. Корея — це поклик душі. Ти її або любиш, або це не твоє. Але якщо це одного дня прийшло до тебе і стало твоїм, то все — ЦЕ НАЗАВЖДИ! Корея — це Доля! — говорю я, як завчену промову.

— Вперше подібне зустрічаю. Я не розумію твого захоплення, але коли бачу твої очі, не можу заперечити. Тому що такі ж очі у моєї доньки, коли вона говорить про Корею. Мимоволі починаю вірити, що все ж таки в цьому є свої приховані чари, які не всім дано відчути.

Зустріти того, хто пов'язаний із корейською темою в моїй країні, де ще не так активно вона поширена, — це подарунок долі. І тут я ще більше переконалася у тому, що всі ми — сім'я. Де б не були, навіть якщо один одного не знаємо, але якщо почуємо, що ця людина фанат корейського шоу-бізнесу — все! Готові обіймати один одного і навіть плакати від щастя, ніби зустрів когось із рідних. Вперше бачу настільки згуртовану фан-сім'ю. Все ж таки Корея — це справді чари. Я рада, що дізналася про неї. Шкода, що не знала з наймолодшого віку. Тому сьогодні сонце світить яскравіше не лише на небі, а й у моїх очах.

Усім доброго дня, улюблена корейська родина!


_______

〈 НАЗАД | 📃 ЗМІСТ ВПЕРЕД 

_______



Коментарі